عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 66
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 5712
:: بازدید سال : 13240
:: بازدید کلی : 171461

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

پنج شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:53 | بازدید : 407 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
رسانه‌های انگلیسی‌زبان؛
زنگ خطر به صدا درآمد/ آموزش 100.000 شبه نظامی در عراق
«در شرایطی که آمریکا و ایران اعلام کرده اند که هیچ هماهنگی برای اقداماتشان علیه داعش انجام نمی دهند، حمایت آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران از کردها و شبه نظامیان شیعی یک عنصر اصلی و مولفه مهم در این مبارزات می باشد ...».
 
به این مطلب امتیاز دهید
220
 

 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (چهارشنبه، 13 اسفند 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:

 

 

پایگاه اطلاع رسانی سی بی اس نیوز آمریکا (CBS News):

خطرات پیروزی ایران در نبرد علیه داعش.

 

ائتلاف بین المللی برای نبرد علیه داعش ادامه دارد، اما بعید است که این اتحاد بتواند موثر واقع شود. از سوی دیگر، در شرایطی که آمریکا و ایران اعلام کرده اند که هیچ هماهنگی برای اقداماتشان علیه داعش انجام نمی دهند، حمایت آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران از کردها و شبه نظامیان شیعی یک عنصر اصلی و مولفه مهم در این مبارزات می باشد.

"میشل مورل" معاون سابق رئیس سیا به سی بی اس نیوز گفت: یک خطر واقعی وجود دارد و آن هم اینکه در دراز مدت می توان داعش را در عراق شکست داد اما ممکن است این کشور به دست ایرانی ها بیفتد. وی افزود: به نظر من ایران تاثیرگذارترین نیروی حاضر در مبارزات عراق است. آن ها 100.000 شبه نظامی شیعه را آموزش داده و حمایت کرده اند که در مقایسه با 50.000 نیروی امنیتی عراق موثرتر هستند.

 

 

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه العربیه امارات (Alarabiya):

کری به ریاض می رود تا از نگرانی ها درباره قوی تر شدن ایران پس از توافق هسته ای بکاهد.

 

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، این هفته به ریاض پرواز می کند تا به پادشاه سلمان بن عبدالعزیز اطمینان دهد که هر توافقی با ایران به نفع عربستان سعودی خواهد بود. این درحالی است که عربستان نگران است که چنین توافقی می تواند حمایت های رقیبش [ایران] از منافع مسلمانان شیعه در منطقه را تقویت کند.

 

 

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه س ان ان آمریکا (CNN):

نتانیاهو به کنگره هشدار داد: توافق هسته ای منجر به رسیدن ایران به بمب اتمی خواهد شد.

 

بنیامین نتانیاهو در این سخنرانی گفت که کنگره آمریکا قدرتمندترین مجلس قانون‎گذاری در جهان است و به خاطر حمایت نمایندگان کنگره از اسرائیل تشکر کرد. نخست وزیر اسرائیل از اینکه سخنرانی او جنجال‎آفرین شده و عده‎ای فکر کرده‎اند او قصد بی‎احترامی به کسی را داشته ابراز تأسف کرد و بر رابطه دوستی مستحکم هر دو حزب اصلی آمریکا با اسرائیل تأکید کرد. او از حمایت دولت و کنگره آمریکا به ویژه از سیستم‎های دفاع ضدموشکی اسرائیل قدردانی کرد. نتانیاهو گفت: سرنوشت آمریکا و اسرائیل در هم تنیده است و من از کنگره به‎خاطر حمایت مستمر از اسرائیل تشکر می‎کنم.

نخست وزیر اسرائیل سپس با اشاره به ایران افزود: تلاش ایران برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای، تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است. ایران تهدیدی برای تمام جهان است و اگر به سلاح اتمی دست پیدا کند، دنیا را تهدید می‌کند. به گفته وی، توافقی که قدرت‎های جهانی و ایران بر سر آن مذاکره می‎کنند، مانع دستیابی ایران به بمب اتمی نخواهد شد و ایران با این توافق احتمالی، توانایی اتمی خود را حفظ می‎کند. زمان فرار اتمی [رسیدن به قابلیت تولید بمب هسته‎ای] در ایران یک سال یا کمتر خواهد بود.

 

 

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه یورونیوز (Euronews):

ظریف اظهارات اوباما درباره برنامه هسته ای ایران را "غیر قابل قبول" خواند.

 

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران که برای مذاکره با جان کری همتای آمریکایی خود در مونتروی سوئیس به سر می برد، در واکنش به اظهارات باراک اوباما، مبنی بر این که ایران به مدت ده سال برنامه های اتمی خود را در سطح کنونی نگه دارد، آن را غیرقابل قبول خواند.

وی همچنین افزود که این اظهارات به منظور جلب افکار عمومی، مقابله با تبلیغات نخست وزیر اسرائیل و دیگر مخالفان افراطی مذاکرات ایراد شده است. آقای ظریف ضمن تاکید بر جدیت در پیشبرد مذاکرات، گفت: ما همواره گفته ایم که برای فهمیدن این که حرکت رو به جلو تنها با مذاکره امکان پذیر است، نیاز به یک اراده سیاسی داریم.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: